اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

به دلیل بارش‌های پیش‌بینی شده

محورهای گچساران - باباکلان و گچساران- بی بی حکیمه مسدود می‌شود

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران گفت: محور گچساران - باباکلان، گچساران- بی بی حکیمه از فردا تا پایان بارندگی‌های چند روز آینده به طور موقت مسدود خواهد شد.

محورهای گچساران - باباکلان و گچساران-  بی بی حکیمه مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، شامگاه یکشنبه نشست ستاد بحران با حضور فرماندار و دیگر اعضای ستاد بحران به منظور جلوگیری از خسارت ناشی از بارندگی‌های سیل‌آسا در گچساران در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست احسان کوهکن اظهار کرد: در سال زراعی جاری بیش از 530 میلی‌متر بارش باران در گچساران به ثبت رسیده است.

رئیس اداره هواشناسی گچساران  با بیان اینکه بارندگی در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش  داشته است، گفت: این در حالی است که در سال زراعی گذشته 130 میلی‌متر باران در گچساران باریده بود.

 کوهکن ابراز کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی استان سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه  الی چهارشنبه جو استان و شهرستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این مسوول عنوان کرد: جو استان و شهرستان از امشب تحت تاثیر باد، رگبار  و رعد و برق قرار خواهد گرفت و در روز دوشنبه شاهد تندباد لحظه ای و رعد و برق شدید و همچنین در نقاط مستعد احتمال تگرگ و بارش شدید باران و در ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل در محورها و مناطق عشایرنشین شهرستان دور از انتظار نخواهد بود.

 در ادامه این نشست سرپرست حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: برای جلوگیری از هرگونه خسارت تعداد چهار اکیپ راهداری در سطح جاده‌های این شهرستان فعال هستند.

 عبدالرسول حقیقت‌جو  با اشاره به بارندگی روزهای آینده در شهرستان گچساران ابراز کرد: محور گچساران - باباکلان،  گچساران-  بی بی حکیمه  از فردا تا پایان بارندگی‌های چند روز آینده به طور موقت مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: این  مسیرها به منظور جلوگیری از ریزش کوه و پرتاب سنگ  در هنگام بارندگی از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه به طور موقت مسدود می‌شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: رانندگانی که در این ایام قصد تردد دارند می‌توانند از مسیرهای جایگزین سردشت به زیدون تردد داشته باشند.

 انتهای پیام/82031/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول